Gagaga

Hej mitt vinterland nu är jag här... Vi ser det snöar vi ser det snöar det var väl roligt HURRA! Nu är det jul igen och nu är det jul igen osv osv.
Jag vill bara göra alla uppmärksamma på att det har snöat idag!!! weeehooo, så himla mysigt. Fast nu är det säkert bara slask eller is som jag kommer att halka runt på när jag försöker ta mig från jobbet till träningen.

Idag har jag haft en sån där bra hurtighetsdag. Har gjort hur mkt som helst på jobbet, så jag har varit riktigt duktig. "Synd" bara att jag har träning, annars skulle jag kanske mäkta med mitt rum som är som ett stort bombnedslag. Just nu går det knappt att öppna dörren för det är så jäkla mkt kläder på golvet. Tänkte jag skulle städa ihelgen, Sebastian kommer inte hem och jag har inte match förens söndag så på lördag blir det nog en räd i rummet. Å andra sidan är det väldigt lätt att snacka när det fortfarande bara är onsdag ;)
Andra aktiviteter jag tänkt mig ihelgen är;

-Mingling med Lisa o Dennis som kommer och käkar på fredag
-Mys med mamma framför Idol (blääää jag hatar hatar hatar idol)
-Match mot 0302 Innebandy
-Matlagning med pappa som fars dag grejsimojsfirning
-Plockning av skogens bruna guld (trattisar, aaahm i love)

sen vet jag inte mer. Och nu börjar det bli dags för klädombyte, längtar en massa efter mina mjukisbyxor.
Ska hjälpa banken att fylla upp fjortiskvoten med genom att sätta på mig ett tjockt lager med idominsalva så jag blir alldeles vit om munnen. Precis som på den gamla goda tiden, fast då var det ju iofs ett vitt läppstift man hade. Och inte en fet kräm för nariga läppar....

Hjedåhej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback