Fredag

Längesen jag skrev, men har inte haft tid eller ork.
De senaste dagarna har varit väldigt omskakande. Har fått några dåliga nyheter och några bra.
Jag o Seb har fått tag på ett senare flyg så vi kan förlänga vår resa med en vecka. Men det gör också att jag kommer hem 2 dagar innan första matchen. Får väl se hur det går att spela då.


Soss, Jag älskar dig. Ni är så starka. Och kom ihåg, efter regn kommer solsken! Även om det är svårt att tänka sig det nu.. 

Ikväll är det jag och min dator against the world. Ingen är hemma, och jag orkar inte hitta på något heller. Så jag ska städa rummet, göra ansiktsmask, fixa naglarna och sen har jag en hel säsong av Sex and the City. Mysigt!
Seppo åker till sin stora kärlek, Marcus. Det har var visst sista helgen dom kunde ses blablabla..

Hejdåhej!
 

Kommentarer
Postat av: Elena

Åh sex and the City är ju så klockrent =)

Postat av: Sebastian

Vääärsta bra juuu :D

2007-11-30 @ 08:54:32
URL: http://sundmark.eu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback