Tisdag

De va himlans va uttråkade människor kan vara att dom inte har annat för sig än att irritera sig på mig o min blogg. Herrn, varför kan du inte stå för dina åsikter och underteckna med ditt eget namn?

Va hos kiropraktorn, Henrik Sahlén, idag. Det gick bra, fastän jag inte vart där sen innan Gran Canaria. På ena sidan av ryggraden så gick de inte ens att knäcka.. Och de är ju finemang. Idag var det istället mer fokus på min nacke, som är helt förstörd sen mina timmar i kassan. Eftersom jag jobbade kl 11.3 till 18.15 så fick jag aldrig någon chans att vila mig från Henriks framfarter så jag har haft sjukt ont idag.
Ligger i sängen nu och vilar mig lite medans ja väntar på maten (fiskpinnar med ris) och att klockan ska bli nio så ja kan åka ner till Alnängsskolan och göra detdära idiotiska beeptestet.

Träningen igår gick sjukt bra, synd bara att varken mopsen eller marcus va där så dom kunde se det..:S men men, får försöka få till det på torsdag med.

Shit va jag längtar till helgen, jag har typ inget inplanerat och det ska bli så skönt att få ta det lungt, som det känns nu så är det alltid något att göra. Det enda som händer är min ridning på lördag och sen så ska ja o seb baka bullar nån dag med.. hehe vi fick nått infall häromdan o bestämde det..:D

NU äre dags för ett gilmore girls (det sista jag har på datorn)
heejs

Kommentarer
Postat av: Segersten

hej och hå lilla du..... Ville bara skriva nåt, tänkte jag:DMm kul va.. Aaa jag vet..

2007-03-06 @ 22:10:21
Postat av: Soss

Herrn är knäpp, både du, jag och han vet ju att vi kommer klara kvalet galant :) eller klara det iallfall! :D jag vill ha bullar på måndag!!!

2007-03-07 @ 12:49:41
Postat av: Marcus

Jag lovar att jag aldrig skulle gå på din träning =)

Skönt att läsa att du bara har ett gilmore girls-avsnitt på datorn, jag trodde du hade fler men du var väl lite coolare än jag trodde...Gilmore Girls är sämst 'sneaky'

Postat av: Maxen!!

Hej emmiz, hoppas du hade skoj i fredags, det lät som det iaf. Höres nån dag. Rolig blogg btw:)

2007-03-10 @ 00:20:17
Postat av: Madde

Haha, jag trodde det var du som gjorde de, plocka isär ljuset alltså.. Men jag var ju inte helt nykter så jag kan ju ha missuppfattat, haha..

2007-03-12 @ 17:38:53
URL: http://medei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback