Tajsdejg

Jäpp, nu vare jäkligt längesen jag skrev här.. dålig emma.
Aja de har iallafall inte hänt jättemkt. Eller jo, ganska mkt har hänt..:)

1. Eniro ringde mig o bad mig komma o göra ett kunskapsprov hos dom.
2. jag gjorde provet., det gick bra, dom vill att jag ska komma dit på torsdag o snacka med dom.
3.Vi vann första kvalmatchen mot Munkfors med 4-3 JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
4. Stadshypotek Bank ringde igår o ville att jag skulle komma på arbetsintervju hos dom.
5. Jag va på intervjun o den gick bra.

Så nu har jag helt plötsligt två jobb på gång. Vi får väl se om de blir någe med dom. Jag håller tummarna.

Va o luncha med mamma o syrran på pitchers idag också.. jag åt npån pasta med parmesan o kyckling o vitvinssås. det va helt okej. fast man skulle nog kunna göra de bättre själv. jäpp, ja rockar i köket!

Ikväll då. Lisa kommer hit och så ska vi käka tänkte jag o kanske kika på nån film. Eller om hon kanske har sina miljarders miljoners serier som hon måste se. Aja mysit blire iaf, tänkte fixa lite tacos.

O nu så ska ja diskutera matchen med min alldeles egna lagkapten, Erika!
Heejs

PS: fan va rörigt inlägg det här blev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback