Gårdagens händelse..

var när jag satt utanför fannys skola med elsa o väntade på att fanny skulle bli klar. Helt plötsligt känner jag en tass i knät och så får jag ett slick på handen. Så tittar jag ner o då sitter elsa där o tittar tillbaka. Höjden av tillgivenhet. Fan, ja ska köpa grisöron till henne.

Sen får vi gratta Joakim Thåström som fyllde 50 år igår. Ett fyrfaldigt leve, hipp hipp hurra hurra hurra hurra! Still going strong!

Idag då, har precis kollat på tre stycken gilmore girls.. hehe orkade inte gå upp. Men nu börjar det bli dags för Elsas lunchpromenad och då tänke jag också gå förbi stjärnan o köpa nått bröd o philadelphia. Favoritpålägget nummer ett!
Sen äre jobb vid fyra. Jobbar till sena kvällen, eller iallafall till nio. kanske inte så sent.:D

Camilla åkte till bydalen idag med, så henne hör jag inte av föräns på söndag. Lisa jobbar hela veckan lång o Seb är i skogen o tältar så han kan inte höra av sig. Därmed försvann alla mina chanser till ett socialt liv., eftersom dom är dom enda som brukar ha tid med mig.. :D Får umgås med Elsa istället, :) O tjejerna i laget också!

Imorn ska ja till Eniro, fan de blir spännande, sen måste ja ringa till Henrik på banken o berätta för han hur de gick så han får ge mig besked om han tycker att jag ska ta jobbet eller om han vill ha mig hos dom på Stadshypotek, de va visst fler sökande på den tjänsten.

O justja, idag åkte pappa till Dubai med, det är kanske värt att nämnas, jag är fett avis!

Dags att gå upp nu. Heejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback