Träning

Har precis varit o tränat.. Duktigt av mig med tanke på att jag knappt kunde komma ur sängen imorse.. hade sån himla träningsvärk.. Det är bra själsligt att träffa tjejer som man känner sig så himla trygg med.. Jag vet vart jag har min plats och det är skönt eftersom det har varit lite upp o ner dom senaste veckorna med nya jobbet å allt.. Jäää mina tjejer rockar! :P Även om min alldeles egna favorit PhettoSoss inte va där..;)

Utgång senare.. va bjuden på fest hos en jobbarkompis men så bestämde vi att jag skulle möta upp dom på björnstugan.. Camilla är där redan så ja kan nog sitta med hennes gang en stund.. Haha fick med mig Johan också, en glad överraskning..:D Fast jättesent blire nog inte ikväll, börjar jobba 8 imorgon bitti så de får inte bli allt för mkt tequila..;) Sen skulle kanske Seb och hans kompisar titta förbi för dom MUCKADE idag. grattis grattis grattis!

Nu måste jag iväg och handla, har ingen frukost här.. och måste äta nått med..
Heeeeeeeeejs

image12
jag i markaspåret.. höhö

Kommentarer
Postat av: Segersten

Haha snygg bild :D

Postat av: Sebastian

Haha vad duktig du är :D

2007-06-28 @ 11:26:27
URL: http://sundmark.eu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback