Söndag

morgon och jag har precis avslutat ett gilmore girls avsnitt.. Herregud vad bra det är..;)
Är som sagt i Lundby nu och snart ska jag nog gå ner o käka lite frukost och umgås med mamma, med det menar jag greja i trädgården.. hehe.. Har tillbringat dom senaste dagarna med att tänka ganska mkt.. Camilla på jobbet km häromdan med en mejladress till hennes kompis i LA som ville ha en aupair.. Så nu kanske jag drar till LA, har aldrig varit i USA förut, så de vore häftigt.. Å andra sidan så vill jag vara kvar i Örebro eller iallafall Sverige för att se vart de här bankjobbet leder... Ett sånt jobb är nog mer värt än att vara barnvakt i Los Angeles... Fast jag vet inte.. Jag vet ingenting längre, hade ett ganska givande samtal med Jossan igår.. Hon fick mig på bra humör, fast nu har det vänt och blivit dåligt. Känner mig bara så förvirrad just nu. Vad vill jag?

Kommentarer
Postat av: Soss

du vill gosa med mig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback