Midsommar

Hade en mkt trevlig midsommarafton.. Andreas Wrang hade bjudit hem mig, Sebastian, Camilla, Marcus och Julius på grillning.. Utöver oss så var också Andreas syster Anna med kompisar där.. När vi kom dit vid 6 så satte vi genast igång med maten.. Jag o Sebastian hade köpt kanske 3 kg potatis till oss och Camilla.. De blev kanske lite väääl mkt..;) Andreas hade fixat sånghäften med massa snapsvisor i, så det användes flitigt.. Fanns massa roliga däri. Vi drack Överste Brännvin.. hehe inte så gott kanske.. Marcus hade köpt en melon som jag camilla och nån kille (kan de ha varit nån av johanarna?) gröpade ur och fyllde på med vodka. Sen gick vi därifrån och glömde bort den.. hehe.. värt! Vid kvart i två så åkte åkte jag, camilla o seb.. vi släppte av camilla vid bussen o åkte sen hem till Sebastian.. Haha när vi vakna upp dan därpå så bestämde vi oss för att se Planet Earth.. Haha de va bara det att vi hade sett det på natten innan vi somna fast vi hade glömt bort det.. höhö najs jobbat GP!

Sen har jag en inte lika glad nyhet, Sebastian har bestämt sig för att göra ytterligare en termin i det militära.. Så den 16e juli så åker han till Skövde och blir kvar där i 8 månader.. Efter det får vi väl se om han gör utlandstjänst med.. MEn jag har alltså ett år till att gå omkring o sakna framför mig. Kändes väl inte så kul när han berätta det, men nu äre väl bättre.. Jag  har ju iaf innebandyn..;) Så mkt mer äre väl inte... Jossan flyttar till hösten, hon ska plugga.. Camilla åker i januari för att göra lumpen.. Dom som finns kvar är väl då Madde o Lisafis.. Och så innebandylaget.. Dom är iofs ganska många..;) Så Soss, Johanna, Martina, Emelie, o co.. I höst hänger jag efter er..;))

Imorgon börjar jag på riktigt på banken, ska bli himla kul.. Börjar bli nervös..:D Men det ska nog gå bra.. Hoppas jag..:P Sen får vi väl se hur de blir till hösten.. Vet inte om jag har ngn större lust att gå tillbaka till Lucculus.. Söker nog nått annat. Fast jag saknar redan Karin, Åsa och Frida.. Och alla andra också såklart.. fast mest dom..:P Jag o Karin ska ju ut o springa snart.. Gaaaah jobbigt!

Nu ska jag plocka av pastan från spisen. jag dör av hunger..

Heeejs

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Du och din spaghetti och köttfärssås :P PUSS

Postat av: Emma

Jaa det är asgott, dessutom så var det inte massa köttfärssås alla dagarna.. Dom första två var det min och dom sista två så var det faktiskt pappas.. o Det smakar inte likadant.. (min är godare..;))

2007-06-29 @ 10:25:52
Postat av: Emma

Värsta gott ju

2007-07-02 @ 08:57:46
Postat av: Pappsen

Min köttfärssås är ALLTID godast, för jag är kung över alla Köttfärssåser :-)

2007-07-02 @ 18:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback