Idag..

Efter en förjävlig kväll så känner jag mig idag tom som en räka, sårad och trött. Jag är helt enkelt inte på topp. Ska därför bli skönt att åka till Leken imorn och fira Jossans 20års dag.. Bada, käka glass med chokladkross (du lova jossan :D) och bara snacka skit. Så får vi väl se hur de blir med resten..

Den här veckan har varit avslutningsveckan.. Hade sista dagen på Lucullus i torsdags, iaf den sista på hela sommaren, sen får vi väl se hur de blir till hösten. Sen idag var det sista ridlektionen på hela sommaren.. Också lite sorgligt, men samtidigt skönt att inte behöva ta hänsyn till den varje lördag.. NU kan jag råsupa varje fredag om jag vill..;) hehe näerå.. men skönt att slippa behöva tänka på vart man sover fredagkväll och vart man har sina ridkläder...

Lisa(20år) ringde förut och ville låna Fanny (9år) och Klaras (7år) simsspel.. moahahhaa vem är största tönten på jorden, Lisa, Lisa..;)

Nää nu ska jag döscha.. Har solat, ridit och kört skottkärran några vändor till skogen idag så jag är lagom fräsch..

sjeeH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback