Varför ska det alltid finnas en rubrik?

Hehe hade väl tänkt skriva nått långt inlägg här i fredags. Hade tänkt göra mkt den kvällen. (se tidigare inlägg) Men jag orkade verkligen inte. Tror jag tittade på 6 avsnitt av SATC, sen somnade jag. Hehe kul tjej! Men jag tror jag behövde en sån kväll, fick sova tills jag vaknade av mig själv i lördags med. Det var också skönt! Sen vare matc i lördags också. Vi förlorade med 3-2. Trist, men vi var inte vakna i första perioden och släppte därför in två mål. Sen i slutet på andra och i tredje började vi vakna till men då räckte inte tiden till. Fick iaf hänga ett, det var ju roligt. Tyvär räckte inte det till! Surt! PÅ kvällen åkte jag o Seb hem till pappa och spelade poker, gick väl sådär, kom trea!


O idag har jag inte gjort så mkt, käkad frulle på Clarion med Seb, Mari o Pelle. Det var väl helt okej, kunde kanske ha varit bättre. Men jag blev mätt iaf..:D Sen har jag tittat på Ösk-Västerås idag med, var väl inte en jätterolig match. Varken V-ås eller Ösk vågade riktigt och därför blev det mkt rull mellan backarna. Matchen slutade 3-2 till V-ås efter suddenspel.
Och nu ligger jag och tittar i taket på en spindel som har hunnit gå ganska långt under tiden som jag skrev det här inlägget! Intressant va? :P
Imorn ska jag luncha med pappa (efter anske 2 veckors tjat från min sida) Efter jobbet så ska vi åka och köpa en ryggsäck till mig som jag ska ha i Thailand!
Nu msået jag ta hand om mina kläder och sen blir det nog ett avsnitt med SATC. tjarå

Kommentarer
Postat av: Anonym

amen typ. Hon gick emot mina skor när hon skulle kolla tidtabellen på bussen, sen kalla hon mig jävel, gick o började ropa på mig.. Sen blev hon visst pissarg när jag bad na sluta.. Sjuk tjej, svensk så klart de som är värst ju :P

Du kommer på fredag va btw? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback