Torsdag!

Idag är första gången jag har bränt mig på hela resan! Bra gjort för att vara Emma.
Den 26e skulle jag o Seb fira vår 2årsdag på nått bra sätt, fast då regnade det hela dan! Värsta dåligt!! O igår var vi iväg och kikade på en krokodil och ormfarm. Sjukt äckligt ställe, dom lekte med krokodilerna och ormarna så man satt på helspänn under hela deras uppvisningar! Sen när vi gick runt bland terrariumen och tittade på ormarna så var det flera som verkade döda! Typ helt uttorkade och äckliga! Så den dan var också ganska bortkastad! Men d¨å är det ju tur att solen sken som aldrig förr idag så vi fick en ordentlig bränna! hehe..
Fick manikyr och pedikyr idag med, fan mina fötter var ju inte direkt fräscha, och tanten fick jobba länge med att fila bort allt. usch.

Det här blev ett dåligt inlägg, ´men så är jag ju rätt hungrig med så jag orkar inte koncentrera mig!!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Låter som ni har det underbart trots alla läbbiga ormar, krabbor
och apor. men ta inte med nån hem bara!! då får du mata dom själv isf.

2007-12-30 @ 16:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback