idolkväll

Shit pommes vad spännande idol är, vet inte vem jag håller på. Båda är väldigt bra. Och jag som alltid har förkastat idol alla andra år. Men när mamma tittar och jag vill sitta med henne så blir det så att man blir involverad i idolsvängarna. Amanda är konstig men cool och Marie sjunger som en gud!

Va på vårdcentralen med Olivia idag. Och då var jag tvungen att hämta henne på skolan, min skola! När jag kom fram så satt hon inte i klassrummet så jag blev tvungen att leta efter henne. Då drabbades jag av värsta flashbacksen från tiden då jag gick där. Gick i korridoren där biblioteket är, kommer ihåg när vi hade klassfest och vi sprang runt o hade spökjakt. Och sen på kvällen trodde vi att det kom en bil utan hjul och förare. Har nog aldrig sprungit så mkt som då. Sen gick jag förbi trädet där vi fick Sofia att svimma. Sen blev det massa skäll från lärare för det var ju faktiskt farligt att hålla på med sånna grejer (man skulle först hålla andan ett tag sen skulle nån typ trycka till på ens bröst så tuppa man av)
Och idrottshallen måste ha krympt för så liten var den inte senast jag såg efter. hehe och påväg till jympasalen så gick jag förbi stället där Emma Segersten sa till Timmy att jag gillade honom fastän hon inte fick. Those were the days! haha.. Kan sitta o skriva massa saker som hände mig när jag var liten, men det kan kanske räcka. Haha snöbollen i ögat och ketchuppussen är också minnen man minns starkt.

Imorn äre match, nu ska vi fan vinna. Börjar bli trött på att förlora. Och jag ska vara så jäääävla bra. hehe!

Nio dagar kvar till Thailand baby. heeerrrrrråååå

Kommentarer
Postat av: Segersten

Hahaha, jadu Emma. Vilken minnen. Minns dom så väl.
Och förresten. Lycka till imorgon. Nu är det dags att vinna. Heja heja..

2007-12-07 @ 21:42:26
Postat av: Anonym

Emma, du var bra idag, synd att vi inte vann bara=/ Ser lite mörkt ut, men nu kan vi ju bara göra bättre ifrån oss! Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback