Hälsning från Thailand!

Trodde ni att ni skulle bli av med mig så lätt?? Nää, glöm det, min pojkvän är en datanörd och att jag ens tänkte för en sekund att han skulle kunna vara utan alla sina internetsidor var ju bara korkat av mig!
dessutom så fixade han så jag kunde skriva åäö. värsta bra!

Nu befinner vi iaf oss i Hua Hin, vilket är hur bra som helst. En supermysig stad(dom delarna där jag har varit) med fin strand och en jättemysig nattmarknad. Hotellet vi bor på är hur fint som helst. Och ganska billigt också. :)
Och på stranden finns det massa med minikrabbor och massa eremitkräftor och jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag vill ta med mig alla hem i en burk så dom kan få bo i mitt akvarium! hehe

På söndag ska vi till Koh Samui, och alla har sagt att det här är sådär, så snacka om att vi har höga förväntningar på Koh Samui "paradisön"!!!!

Nu ska jag o Sebastian ut och slåss med alla thailändare som vill sälja saker till oss, fast dom är inte så jobbiga. Inte som i Turkiet! Eller tunisien!

Hoppas att alla har det bra där hemma, hejdåhej!

image30

Just ja, jag har ju klappa tigrar med, den här ungen fick jag tillome pussa, mysigt!

Kommentarer
Postat av: Mari

men Emma då vad har du för shorts på dig.tycker att jag känner igen dom men då brukar dom sitta på nån annan..
Ha det så bra nu

2007-12-21 @ 10:31:24
Postat av: carina lariand

Hårig kompis du har...... vi har hittat dig.... oss blir du inte heller av med.....

GOD JUL FRÅN ALLA HFTD-BA:ARE

2007-12-21 @ 10:35:29
Postat av: Emma

MAri: haha seb vill ju inte ha på sig dom ju.. så då tar jag dom när vi ska ut på smutsiga äventyr! hehe

Carina: Kul att du har hittat hit, är allt bra med alla??

2007-12-21 @ 14:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback