Gott nytt år!!!

Sista dagen på året, och vi har nu varit här i två veckor. Tiden bara flyger iväg, känns som att det var igår som vi kom hit.
Idag har vi ridit elefant, haha Sebastian var räddast i världen och höll krampaktigt i korgen vi satt i hela tiden! Mkt roligt! Jag fick hoppa fram och sitta på elefantens huvud och mata henne med bananer, under tiden tog vår guide kort, han hade grym koll på Ohm (elefanten hette typ så) han fick hene bla att plocka upp ett papper som låg på marken, genom att bara peka på det och låta lite. Coolt!

image34

Efter elefantritten åkte jag o Seb till stranden för att käka nudlar, det var skitgott men Sebastian fick en konstig öl som smakade typ överjäst eller nått och killen som hade resturangen ville inte ge honom en ny så då blev dom lite osams och nu kan vi inte gå dit mer. Surt!!! Vi får leta reda på ett bättre ställe imorgon.
Efter stranden gick Sebastian och handlade för kvällen, jag hade precis fått fransk manikyr så jag kunde inte följa med. Dom har på så jäkla tjocka lager av nagellack så man får vänta i 4½ år ungefär på att det ska torka! Men iallafall, lagom till att champagnen hade kylts så hör vi hur det börjar smattra utanför, SPÖREGN! Så himla typiskt, dom enda dagarna som vi hade tänkt att fira regnar det på, vår 2årsdag och nu också nyår! Fyfan, vi hade tänkt sitta på stranden och käka, blir inget med det nu.
Nu ska jag kika lite på aftonbladet, måste hålla mig uppdaterad om vad som händer hemma! Hejdåhej!

Just ja, igår åkte vi till Lamai beach för att bada och sola samt för att kolla på Hinya och Hinta. Det är typ två stenformationer som skulle vara formade som två könsorgan. Helt ovärt, stenarna tog kanske 10 minuter att titta på och Lamai Beach´s sand var jättegrovkornig och ska kanske inte kallas för sand utan snarare för grus... Ett tag hade vi tankar på att bo där men vi stannar nog på Chaweng Beach. Det enda som var bra var att Sebastian åt den "godaste hamburgaren han någonsin ätit". Så det var ju bra att någon av oss fick ut nått av turen!

Nu säger jag hejdå, hejhej!

Kommentarer
Postat av: Madde

Gott nytt år :D

Postat av: Segersten

Gott nytt år till er!!!
Ta hand om er!

2007-12-31 @ 13:05:46
URL: http://emmaseger.blogg.se
Postat av: Annica

Vad snygg du är på elefanten emma

2008-01-14 @ 19:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback