Apberget!

Idag tog vi en sväng upp på apberget. Det var fan apor överallt, endel söta o andra inte! (dom små va söta, dom stora va fula) Ska försöka lägga upp en bild, om det inte tar för lång tid!!!
Snart ska vi försöka leta på en resturang som heter Mårtenssons, dom hade oxfilé med potatisgratäng och det känns som ett gott avbrott från alla mina calamarirätter som jag beställt hittills! Efter det så ska vi försöka ta oss till en nattmarknad som vi såg på vägen till apberget, vi får väl se hur det går, alla tuktuk-förare är inte direkt jättebra på engelska. Fast det kan ju vara charmigt också.

Om någon från jobbet läser detta: Kan ni då be Marita att skriva vart dedära vattenfallet låg, vi har ett som ligger 60 km bort från Huahin, är det rätt??

Mamma: Upplägget på bloggen är enkel, läs o kommentera om du vill! Så mkt mer äre inte! :D Saknar er en massa med, krama alla från mig.

image31

En apa tyckte att min axel va ett bra ställe att sitta på, men som ni ser på bilden så var jag inte lika förtjust! Mannen i bakgrunden tyckte dock att det var väääääldigt roligt!



Kommentarer
Postat av: Sebastian

Alla kan ju kolla hur brun Emma är också :D

2007-12-21 @ 14:35:40
Postat av: Mari

Men vem är Emma och vem är apa på den här bilden då;)Bättre att ta det lugnt med solen och inte bränna sig.

2007-12-21 @ 18:30:09
Postat av: Emma

aaah roliga klubben aaah

2007-12-24 @ 13:10:40
Postat av: Annelie

Tjing igen.....kan du ta med denna apa hem! Hur söt som helst....och jag menar den riktiga apan. Givetvis vill jag även att du kommer hem, och glöm inte Sebastian :-)

2008-01-08 @ 08:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback