Tjingtjong

Idag hände det två väldigt äckliga saker påvägen till jobbet. Först kom det en man cyklandes mot mig, och precis när vi åkte förbi varandra så hosta han, rakt ut, i mitt ansikte. FRÄSCHT! Sen när jag va vid svartån så lukta det asmkt, så jag kollar ner i vattnet. Då bubblar det typ på 3 kvadratmeter av vattenytan. Sumpgasattack!!!!!
Och nu försöker jag komma överens med Johan om vilket fika vi ska bjuda på på fredag. Jag röstar på en Williamtårta men han är envis som en jävel och kombinerat med att han är ganska korkad också så vägrar han. Häromdan tyckte han att vi skulle köpa en pizzabåt och bjuda på, ni hör ju hur de låter............

På söndag bär det förhoppningsvis iväg utomlands med Karin, alla sista minuten resor är så grymt dyra bara. Är det nån som vet hur det går till när man åker till Arlanda och köper resa på plats???

hejdåhej

Kommentarer
Postat av: Johanna

Emmapemma! Snart kommer jag och plågar dig med min närvaro igen! Smell you later! *pusspuss*

Postat av: Emma

Johanna jag längtar längtar läääääängtar..;)

2007-08-15 @ 08:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback