Snabba svängar

Igår när jag åkte hem från jobbet så såg hela den här
sistaminuten grejen ganska mörk ut, det fanns ingen resa som va normal
under 4000. Visst vi hade kunnat åka till mallorca för 2900, men då utan toalett
och dusch på rummet, känns inte som att det va nått för varken mig eller Karin. :)
Men så ringde jag Karin när jag kom hem efter jobbet igår, och då hade hon hittat en resa
till Tunisien, ospec, för 3000. GREJT! Så på en halvtimma så bestämde vi oss och nu ska jag
åka till göteborg på söndag för att efter det ta flyget ner till afrikas kust! Cooooolt!!!!

Jäjä. dags att ta tag om dagen, som kommer att bli låååååååång för jag tänkte
scanna hela dan..:S

hejdåhej

Kommentarer
Postat av: Segersten

Så jävla roligt för dig då :D

2007-08-15 @ 17:30:26
Postat av: Johanna

Ooooooh noooooo! Beautiful lady leaving town! How are we supposed to survive?!

Postat av: Saz

Vart i Tunisien ska ni?

2007-08-16 @ 11:21:56
URL: http://sazz.blogg.se
Postat av: Emma

Johanna: Jag vet inte riktigt, tveksamt om du kommer att klara det
Happysassen :P : det vet vi inte riktigt, eftersom det är en ospec vi har köpt. men vi kommer att landa i Monastir. Visst hade du varit där?? vad tyckte du?

2007-08-16 @ 11:41:33
Postat av: Saz

Jo det var jätte mysigt, men ganska skräpigt på den stranden som tillhörde vårat hotell, sen är de ganska på när man går på "marknaderna" också. Försöker få en att köpa massa konstiga saker. Det där med långkjol och sjal, det brydde sig inte många om kan jag säga. Själv hade jag vanliga sommarkläder, de är nog ganska vana att turisterna har mindre på sig. :P Hoppas ni får det kanon.. Kram

2007-08-16 @ 16:11:29
URL: http://sazz.blogg.se
Postat av: Segersten

Hehe ja vad bra :D Ja det hoppas jag verkligen att jag får :) Hehe!!Jo det är bara bra här.. Hoppas allt är bra med dig..? Ni får ha det så bra. Puss på re..

2007-08-18 @ 17:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback