Mamma

var den första att märka att jag har gått ner i vikt.. tur att nån
är tillräckligt uppmärksam.. :D Hon tyckte att jag blivit smalare
i midjan :)

Träning ikväll, sugit när de är så fejnt väder. Sen på onsdag
så äre backträning, de är nästan värst.

Helgen va bra, fast tråkig. I fredags så hade jag filmkväll men Sebastian,
vi såg zodiac. Den va obehaglig som fan, uschanimej. Lördan tillbringade jag först
på lucullus och sedan helt ensam framför tvn, såg heartbreakers på trean.. den va sådär. hehe...
Och igår blev de först marieberg med Soss och Chrille, sen vare grillning hos Sebastians pappa och
sen åkte vi till Mari och käka kex o ost och kolla Simpsons the movie (igen)
Mari hade köpt ny bil med, den va fräsh som fan..
Såg blades of glory och beckfilmen med. Många filmer ihelgen..:)

Dags att jobba, hejdåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback