Ett steg närmare mot att bli vuxen.....

Shit pommes, för mindre än en minut sen så gjorde jag något häpnadsväckande. Jag tog bort min lunar!!!!!!! UJUJUJ, efter sju års medlemskap, 580 poäng i status och en jävla massa inloggningar så kände jag att nu fick det vara nog. Känns lite sorgligt, när jag tryckte på ta-bort-knappen så pirrade det till i magen. Som att jag gjorde något förbjudet och spännande. Så allihopa, saladfinger_ är nu ett ledigt namn! Bara att plocka..:P Och ni som inte vet vem salad fingers är borde googla på denna underbart sjuka men söta flashfilmsfigur! Tror jag ska göra det nu för de va så längesen jag såg han, säkert då jag visade Sebastian för 1½ år sen. :) <3

PS: Sök på "Salad Fingers by David Firth"


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Fanns väl ingen anledning att ta bort? Stör väl ingen :P
Verkade lite onödigt. Jag har stolt min kvar :D

Postat av: Emma

Jaa men så är du ju en tönt också..;)Plus att
du älskar när alla 16åtingar skriver att du är söt..:P

2007-09-03 @ 19:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback