Fredag

Är ensam hemma nu, har varit det sen i onsdags för då åkte pappa, Ewa, fanny, Klara o Elsa till Gotland. Saknar dom massor, känns konstigt att dom inte är hemma. Har blivit så van med att inte behöva ta upp det jag tappar på golvet när jag lagar mat, för då käkar Elsa det! hehe så nu ligger det fullt med kyckling/köttfärs/paprika/spaghetti på golvet, tänkte spara det till Elsiebelsie kommer tillbaka. Hehe hon får sig ett skrovmål när hon kommer hem. :P:P Närå.

Idag har jag varit på stan med Olivia, mysigt. Vi skulle köpa en jacka åt henne men vi hitta ingen så de blev en klänning ist. Det blev det ven till mig, den ska ja ha ikväll för då äre party hos Lisafis. Hon ska (äntligen!) ha inflyttingsfest. Haha fast hon flytta in i februari typ..:P Första gången de passar för alla oss.
Så nu ska ja hoppa in i duschen, sen iväg o hämta drickat hos Sebastian (eller Sebbola som pappa säger, haha)

Heeeejs




Kommentarer
Postat av: Sebbola

Jä :)

2007-04-07 @ 11:48:42
Postat av: alexander

För du får inte kööööööpa sjäääääääälv

Postat av: Emma

Alexander de får ju inte du heller.............

2007-04-16 @ 20:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback