VINST!

Vi hade seriepremiär idag, mot top3-satsande Köping. Så att vi skulle vinna var det nog ingen mer än vi själva som trodde.

Linköpings tränare bloggar och i ett inlägg så tippar han första omgångens resultat, så här skriver han om vår match:

"Örebro - Köping     3-8
Får Köping igång sitt spel som bygger på snabbhet så har hemmalaget inte mycket att hämta. Örebro med många nyförvärv har hittills inte direkt imponerat men nu är det skarpt läge så vi får se vad de kan åstadkomma."

Well lilla Göte, tänk om, tänk rätt. Vi vann med 5-2, överraskad? På fredag kommer vi till dig och jag kan ju tipsa dig om att ni inte bör ställa in skorna..

Veckan som kommer, tandläkarbesök med Olivia imorn och en sväng till Sigtuna med Sanna på tisdag.. Som vanligt är de flesta av veckans kvällar upptagna av innebandy. jobbigt men kul!

Om något helt annat nu då, är det bara jag som irriterar mig sjukt mycket över vad som visas på TV mellan 20-21 på söndagar? Ensam mamma söker, Kändisdjungeln, Trollkarlens hemligheter, Sport Disasters. Verkligen högbudget-TV just nu! Uppiggande, verkligen!

Heejs


Kommentarer
Postat av: Ann-Catrin

Grattis till segern!

Ann-Catrin

2009-09-21 @ 21:50:11
Postat av: Madde

Jag irriterar mig också jämt på att det bara är skit mellan 20-22 på alla nästan alla kanaler nästan varje dag i veckan och om det är någe bra så lyckas de alltid ligga på samma tid men olika kanaler så klart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback