På begäran..

från Ann-Catrin (mamma hintade om att du tyckte det uppdaterades lite för dåligt här, och nu fick jag ju det bekräftat i kommentarsfältet) så får jag väl försöka börja skriva lite här igen..

Jobb och innebandy har tagit så sjukt mycket tid senaste tiden så när jag får lite tid över så hinner jag bara svara
på mail innan jag stupar i säng. Känns som att innebandyn inte kommer att vara lika intensiv nu framöver, tre träningar och en match i veckan är ju som rena rama semestern. Jämför man med förra veckan då vi hade två träningar och upp till 6 matcher (jag spelade 3) så känns seriepremiären som en välkommen händelse.

Fyllde ju år i lördags, dagen spenderadess till största delen i Åsbro "sporthall".. Två matcher, första samlingen kl 07.15. Men firades hemma hos mamma i fredags och i lördags kväll blev det tapas-tallrik med Ewa, Fanny och Klara på Wobbler. Riktigt mysigt båda kvällarna! På lördag kommer min present från mamma, det blir storstädning av hela lägenheten.. Tyvärr har det blivit lite (läs: helt) bortprioriterat när jag har haft så fullt upp!

Är lite avis på pappa nu som efter att ha varit i USA en hel vecka åkte till Jotunheim med sina hurt-bulle-kompisar idag. Där ska de fjällvandra 7 mil i en helt sagolik miljö med branta stup och kalla bäckar. Hemavan deluxe kan man säga =)



Men det klart, jag får ju tillbringa kvällarna med denna lilla pralin:



Och om tre veckor och 2 dagar så är min favorit i hela världen hemma!


Snyggaste stridspitten på jorden!!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Ann-Catrin

Vad kul att du hörsammar en "tants" önskan. Ett stort Grattis i efterskott och vilken bra present - storstädning - det kanske man ska önska sig nästa gång:)

kramar Ann-Catrin

2009-09-17 @ 21:46:58
Postat av: Sofia

Sdritspitten, HHAHAHA!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback