Ojoj

Ojoj nu har jag pressen på mig känner jag. Lina läser här, och nu skulle Sara också kika in. Vet inte vad jag ska skriva om riktigt...

Kan ju berätta att eftersom det har varit två våldtäktsförsök på bara nån vecka här utanför mig så har jag bestämt mig för att jag SKA köpa en bil nu. Jag skiter i att vänta på Seppo-trögbög och köper en lite äldre golf som jag kan burna runt i och som blir min alldeles egna bil. Eller så kan min kära far gå in och ge mig ett litet bidrag så jag kan köpa en röd golf GTI. Det vore nått det.... =)


-Att köpa bil eller inte köpa bil, det är frågan..

Nu, roast på berns. =)


Kommentarer
Postat av: Annica

Jaa usch otäcka våldtäcksförsök, köp dig en bil du!



http://diamondsarenotagirlsbestfriend.blogg.se/

2009-09-22 @ 15:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback