ÖSK

I veckan blev det bestämt att jag tar klivet över till ÖSK, skönt att komma till en klubb där klubben faktiskt vill ha ett damlag!

Vaknade upp med en tennisboll i halsen imorse. Inget jobb och nu har jag legat i soffan/sängen hela dagen och kollat på Gossip Girl (är ifatt alla avsnitt nu, trist!) En bra serie det där och jag måste ha en riktig intrigserie för att stå ut med Prison Break, Heroes och Lost som vi nu tittar på. Men är det bara jag som tycker att Dan är pissful (ser ut som RobinsonRobban) och att Chuck är en liten honey? Jag hejar på han! hehe

Sebbola är i Stockholm och leker med sina jobbarkompisar, så det är jag och katterna ikväll! Ska kasta studsboll nu!
hejdåhej

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vad kul.. Lycka till! Ska komma och heja på er.

Postat av: cissi

EMMA! ge dig. dan är den snyggaste i hela serien. om jag fick önska så skulle min framtida man se ut som honom. haha han är ju dödssnygg :D

2008-09-28 @ 23:10:07
URL: http://cissola.blogg.se/
Postat av: Madde

Jga håller lätt med.. Dan ser ut som jag vet inte vad och Chuck är bäst ;P

2008-09-29 @ 10:58:21
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback