Mitt senaste köp

Var en pizza, kom jag på. Fan

Det jag skulle vilja berätta om egentligen är min nya cykel! Min gamla Sjösala (hoppas du har det bra i Polen eller vart du nu är) blev stulen för snart två månader sedan och idag bestämde jag mig för att ta tag i min brist av cykel. Så ringde försäkringsbolaget som knappa lite på datorn och vips så hde jag ett login till deras skadeersättning. Så det var bara att plocka en cykel där.
Denna blev det:


En Crescent Tove, hallonröd.

Jag känner på mig att vi kommer att bli goda vänner :)

Hejs

Kommentarer
Postat av: Andreas

Den ser snabb ut!

2008-09-04 @ 18:38:30
Postat av: Emma

aaa lätt, skitsnabb

Postat av: Pelle

Goda vänner?

Ska han få sova ihop med dig också då? :)

2008-09-04 @ 20:35:17
Postat av: Emma

jaa, jag har ju en sängplats över så..

2008-09-08 @ 18:14:32
URL: http://emmajae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback