JÄÄÄ

yesyesyes äntligen har jag fått igång mitt överföringsgrejs från datorn till mobilen. nu har ag förhoppnngsvis massa rolig musik på mobilen och massa roliga bilder på datorn.
fixade akvariet idag, har köpt 6 nya neontetror och 3 gurami också..

image21

för skarpa bilder..:P Så här ser resten av rummet ut, så har lite kvar att göra :D

image22

skräpigt som fan är det :D

haha hittade en bild som jag tog på själv samma dag som Jossan åkte till Linköping för att stanna där i minst tre år.:
image23

men hade inte hjärta att mmsa den till henne då. hehe

Följande bild är från en dag på jobbet när jag o Johan hade en av våra dagliga pilkastningstävlingar. Efter den här sommaren är det åtskilliga märken både i väggen runt tavlan och i golvet efter våra eskapader. haha

image24

vem det var som kastade den här pilen låter vi vara osagt..................

här är jag vääääldigt nöjd med min outfit, kanske nått att ha på lördag kanske?

image25

eller inte.

Det här fick Lisa av mig och Josse i födelesedagspresent. Fast inte det stora halsbandet

image26

Det var allt för ikväll! Mer bilder kommer, kanske.......

Hejdåhej.

PS: Är lite lätt nyfiken på vilka som läser bloggen. Tillkännage er!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jaag :P

Jag grät också när Jossan flytta, inte samma dag, men när jag fick veta det, haha.

Postat av: Emma

haha joo, det gjorde jag med. Fast inte inför Jossan, ville inte att hon skulle få veta att jag tyckte att det var astråkigt. Det är ju lixom hennes chans!

2007-10-24 @ 10:30:05
Postat av: Segersten

Jag läser..

2007-10-24 @ 16:55:31
Postat av: josefine

helloo. jag kikar också in o läser ibland ;) skoj va?

2007-10-27 @ 17:27:59
Postat av: Soss

jag är aldrig shoppingmätt, hittar bara adlrig nått jag vill ha...
nej, för det vore ju årets happening om jag inte gjorde så.......

2007-10-28 @ 18:55:02
Postat av: jos

hahah.. alltså ni är för söta, mina absoluta favvo älsklingar =) hade inte läst det här inlägget förrns idag, sjukt :)

2008-06-16 @ 00:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback