Skoj

Idag när jag satt på jobbet så kom det en man som såg ut att kunna vara min gamla klasskompis Benjamins pappa så då va jag ju tvungen att fundera på om han var med på vår projektredovisning. Och när jag börja tänka på den så kom jag att tänka på min o Jossans film där vi har majbrasa uppe i Hemavan.. Så då började jag typ asle.. hehe grejen var ju bara den att jag satt ju i kassan så då trodde säkert kunden att jag var dum i huvet som helt plötsligt började le som en idiot.. så jag fick sitta o bita mig i läppen.. o de va inge skönt..

Imorn ska jag träffa Carro i innebandylaget.. Jag ska hem till henne o fika o sen ska vi hämta Moses, hennes son.. Han är typ sötast i världen!

Heeeejs


image10
 Delar av min klass. Guuuuuu vad jag saknar att skälla på er på klassråden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback