Måndag morgon

är det nu och jag ligger i sängen.. SKa väl gå upp snart och äta för att sen gå ut med byrackan (som förövrigt också ligger i min säng och drömmer) Mitt msn är puckat så jag kan inte byta namn, det är lite dåligt..

Börjar jobba vid fyra.. sugit, eftersom jag går till kvart i åtta. Alltså jobbar jag bara 3,75 timmar.. Man hinner ju knappt sätta sig.. Funderar på utgång imorgon. Får se om jag orkar eftersom jag jobbr från 7 till 7 då. huhu.. Vore skoj vilket fall som helst..

Känner mig i övrigt lite deppig och irriterad idag.. Vaknade upp med armen i en konstig vinkel så jag hade ingen känsel i den.. Inte konstigt att man blir irriterad över det. :) Näe men det händer inget spec i mitt liv just nu och det är lite sugit. Plus att gilmore girls avsnitten inte går att få hem.. Dom lyser röda..:S

Näe, tajm to eat. Heejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback