Hemma

i Lundby för tillfället.. Andreas kom hem från livgardet så då passade jag på att åka hem till mammi..:D Och vilket välkomnande man fick då, mamma va på mingelparty (haha), Mats jobbade, Malin tränade, Olivia tränade och Frida spelade fotbollsmatch.. Och där stog jag, med tre väskor och ingen nyckel in.. Glad man blir då.. Men ja ringde på Mats så kom han efter tio minuter, så de va lurre.
Det ska faktiskt bli riktigt skönt att va hemma ihelgen, Seb kommer inte förens söndag,måndag eller tisdag så mamma får ha mig heelt för sig själv denna helg.. Vi tänkte åka till Varamon o mysa i stugan..:D Olivia kommer säkert också med.. Funderar faktiskt på att ringa Josse och be henne lotsa runt mig i Motalas heta uteliv.. MOAHAHAHAHAH som att dom har nått. :P

Såg precis klart på sista avsnittet av Gilmore Girls säsong 6. Riktigt sorgligt med Logan som bara stack sådär.. Usch.. o Lorelai sov hos Christopher.. Ujujuj intriiiiiiger! Har börjat fundera ite smått på vad jag ska börja kolla på efter att GG har slutat.. Finns ju bara en säsong kvar nu.. Just nu lutar det nog åt att jag ska följa med Carrie Bradshaws problem med Mr Big i Sex and the City. Men Vi får se hur de blir..:D

va på banken i tisdags.. de gick fan asbra.. Fick lära mig en massa nyttigt som jag hoppas finns kvar undanstoppat nånstans i minnet till på tisdag.. Men vi får väl se hur de blir..;) Ska ta hand om posten själv då eftersom Britta va ledig.. huhu så alla ni stadshypoteksbankskunder, får ni inte era koder/räntebesked/foldrar så vet ni vem ni ska skylla på.. MOI!

MIn egna lilla frukttant Karin kom hem från Mallorca igår också.. de va jättekul att se henne igen.. Och idag har vi sjungit massa fina jullåtar, vi tänkte att de va lika bra att ladda upp inför julen redan nu.. Bra att va förberedd. Jag vet dock inte om kunderna tyckte att det var en lika bra idé. En annan grej vi kom på idag var att vi ska springa ihop. Shit jag är körd, den här bruden är typ världens mest vältränade.. Fatta hur mkt banankartonger hon orkar bära!

NU ska ja gå och få massage av Malin! Heeejs

image11
såhär trött kommer jag att vara efter springrundan.

Ps: Mina fiskar ser smala ut, dom ska få mygglarver ikväll.. MUUUUUUMMMSSSS

Kommentarer
Postat av: M.Jo.

Varamon rockar =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback