fredag

ujujuj nu va de längesen ja skrev.. Har faktiskt inte hänt så mkt. Ja jobbar på som vanligt, har visserligen varit ledig typ hela veckan, men ändå.. Igår va ja på stadshypotek o fikade o blev runtvisad i lokalerna.. De va nyttigt och bra, om man bortser från att jag har sprungit runt där sen ja va liten. Eftersom mamma jobbade där. :D
Jag och Henrik (bossen) bestämde iaf att från och med den 22a maj så ska jag vara där alla tisdagar fram till att jag börjar. Jäää det kommer att äga! :D

Usch, jag är astrött.. Ligger fortfarande i sängen, ska väl snart gå upp.. Somnade vid fyra inatt, det var så himla spännnande på gilmore girls.. hehe jag är fan helt beroende. På 24 timmar har jag sett 10 avsnitt, det utgör ungefär 450 minuter på ett dygn vilket blir nästan  8 timmar.. Och på dom timmarna så borde jag verkligen ha gjort nått annat. Typ städat, tvättat och gått ut med Elsa.. Usch, jag är dålig.. Men Elsa har iallafall fått ligga o titta hon med, hehe måste nog byta lakan med..:P

Seb ringde nyss, han kommer hem ikväll o blir hemma hela veckan.. Skoj :D Killen gjorde illa näsan o sen skulle några läkare eller va dom nu var fixa den men så blev de inge bra så nu är han påväg hem för at operera sig i Örebro. Skönt att ha han hemma.

Nä jag kan inte sluta tänka på gg. Fan det är så himla spännande. Ena stunden gör Luke slut med Lorelai, för att sen bli ihop igen. Och när det är bra så blir det en fnurra på tråden mellan Rory och Logan (snyggaste killen på jorden) En sån soppa. Det här är fan mer beroendeframkallande än Bunny Bounce (!)

Nu ska jag ut med Elsa o sen ska jag fixa o greja för att efter det hämta Klara från skolan så vi kan gå o ta en fika o köpa örhängen till henne. Heeejs


image5image6

Och här har vi dom, Luke, Lorelai, Rory och Logan, och han är to hot to handle..:P:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback