En himlans trevlig helg

har det varit..
Det hela började redan i fredags när Sebastian ringde o sa att han skulle komma hem. Den kvällen åkte vi till Kvarn för att hämta hans grejer. Så nu vet ja hur de ser ut i hans rum. Hehe han var den enda som hade bäddat sängen. Killen chockerar :P Sen i lördags så åkte jag o mamma som vanligt till Karlslund och red litegranna.. De gick väl mindre bra. Vi red i stora paddocken (eller va de nu heter) och vi gjorde mkt olika övningar med många moment. Detta i kombination gav mig en galen häst som ville galopera mest hela tiden.. Tokhäst! Jag var skitarg.Haha :D
Sen på eftermiddagen så åkte jag hem till pappa.. Farmor va hos oss på besök så då fick man ju träffa henne med. Det var väl också trevligt.. På kvällen så fick jag skjuts av Sebastian hem till Linn, där hade vi avslutningsfest.. De va asmysigt. Lena (Linns mamma) hade fixat kallskuret och champagne.. Värsta mysigt vare.. Sen fixade Lena (i laget, inte Linns mamma) taxi till mig, Soss, Martina, Åsa, Linn och henne själv så vi kunde åka till Babar. Haha Marcus fick cykla.
På Babar va vi iaf resten av kvällen, när vi kom dit så vare skitlite folk med de bättra sig mkt bra! Sen när klockan började närma sig två så tänkte jag åka hem.. Men så kom jag ju på att jag inte hade nån säng att sova i. hehe adde va ju hemma. Så jag ringde seb men han hade inte mobilen på. Så ja fick sova hos Soss. Och hon har en asporrig vattensäng. Usch jag var rädd hela natten..:P Iofs var det inte natt längre när vi kom hem., hehe halv fem var vi hemma, vi va ju tvungna att åka tillbaks till Linn och Lena, för att lämna Linn och hämta Babsan..:D

Trött som fan va jag igår, sov mest hela dagen.. Sen kom Marcus och Sebastian och hämta mig för vi skulle gå och se Spiderman 3. Den var asbra,, Sen på slutet på filmen så var det någon som dog (nämner inga namn) och då blev jag värsta berörd så jag sa neeeeeeeeej lite tyst för mig själv. Men enligt Sebastian och Marcus så typ skrek jag det över hela biosalongen. Jag väljer själv att inte tro på det..:D
Och så blev jag så himla irriterad också.. För på slutet när det började blo sorgligt och känslosamt, vad händer då? JO, alla killar i hela salongen börjar typ viska och skoja med varandra. Då kan dom inte handskas med situationen så dom måste skämta bort det med sin kompis. Ujujuj, killar är känslomässigt störda. Stackare!

Nu ska jag gå ut med Elsa och Sebastian, han ringde nyss o sa att han va påväg. Så nu måste
 jag avrunda. Heejs

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Värsta bra killen är jag :)

Postat av: Emma

jasså? vart då? ;)

2007-05-08 @ 11:49:38
Postat av: Soss

vaddå rädd? trodde du jag skulle våldta dig eller? :D

2007-05-09 @ 17:08:15
URL: http://soss.webblogg.se
Postat av: Emma

huhu man vet aldrig

2007-05-09 @ 22:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback