Helgen

har varit finfin, lite mkt att göra dock. Det började med att jag tog cykeln bort till Risbergska för att kika på Soss när hon sprang ut från hennes kanske sista skoldag någonsin.. (vem vet) Hon va såååå fin så jag blev riktigt rörd. Jag hängde en huligantuta, en handfläkt och en flaska danska droppar runt halsen på henne.. Då blev hon ännu finare..;) Sen bar det upp på stan för att kika på tåget, träffa Sebastian o Sanna och köpa dricka.. (fett varmt vare) Efter ett tag ringde Mats så det var bara att pallra sig ner till busshållplatserna vid konserthuset för att blu upphämtad för resa till Jönköping.. Väl där så fira vi min kusin Emelie som också tog studenten..

Eftersom det blev så himla sent i jönköping så sov jag över i motala istället för att köra hela vägen hem till Örebro.. Detta betydde i sin tur att jag blev tvungen att gå upp kvart i sju lördag morgon för att klockan sju bege mig till Örebro och Lucullus.. Handlade frukost (french hot dog med kaffe) på Shell i Askersund.. Efter jobbet tog jag bilen tillbaka till Motala för att tillbringa kvällen där..

Och nu har jag apbråttom till jobbet så ja måste gå, skriver mer ikväll. heeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback