Ujujujuj

Nu börjar det bli tufft för nu vill jag att Sebastian ska komma hem.. :( :(
VA i varamon hela helgen, de va mysigt trots en jävla massa regn, på fredan så cyklade vi (mamma, mats, olivia, jag) till Sjövik och käkade pizza, ja tog en med fläskfilé och oxfilé.. Mats o mamma drack öl medans jag o Olivia tog varsin cola. Alla runt omkring oss skrek på östgötska som kan vara den bonnigaste dialekten som finns, men de va mysigt ändå.. Sen på lördan så åkte vi till Björkhaga, som är mormors sommarstuga, där vi klippte häckar, städade ur näckrosdammen och klippte gräset.. O käka en himla massa bigaråer med. PÅ kvällen var det live earth som vi tittade på under heta diskussioner om miljön. Mormor var jobbig och växlade hela tiden över till sommarkrysset som va typ sämst, Gry Forsell i en ful klänning och Ola - världens största tönt. :D
Sen igår (söndag) så låg jag o läste precis hela dan innan jag tog tåget hem till pappa.

Nu sitter jag på jobbet och har precis kuverterat 200 brev. Ska ta tag i alla avslut nu.. Heeejs


image14

Flygfoto över Varamon, jag bor vid den röda pilen..:D Myyyyysiiit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback