Tråkighetens tråkighet

Just nu sitter jag på jobbet och segar för jag har massa dötid innan jag går på lunch. Det är riktigt tråkigt eftersom jag har haft så mkt dötid att jag har kommit till den punkten då jag reda har sett allt som finns på tradera och blocket, jag har läst alla roliga artiklar på aftonbladet/expressen/feber, lägg sedan på att jag har suttit och kollat in de flesta prylar på coolstuff OCH läst texterna om dom. Då kanske ni förstår hur roligt jag har det här.. hehe.. Fast när jag väl gör något så är det skitkul. Nu på morgonen så har jag suttit med massa kontoavslut, det är roligt fast jag känner mig fortf så osäker på massa saker så man drar sig kanske för att skicka iväg 600 000 till ett konto. :D

Helgen var finfin, efter jobbet i fredags så hämtade jag upp Karin och Gabbe och sen så tog vi en runda runt Venaspåret.. Inte så jättelångt kanske men det var skönt uttröttande ändå..
Trot eller ej men jag har faktiskt börjat uppskatta löprundor.. Vet inte vad det är för fel på mig.. :D
Efter det så kom Camillas pappa och hämtade upp mig, Jossan och Carro för då skulle vi ut till Axbergs Hammar på middag,sköj. Efter det drog vi till frimis.. Mindre Sköj! Fan jag var nog äldst på hela stället.. Det får nog bli utgång på lördagar hädanefter.
I lördags var det deg hemma hos pappa och sen på kvällen när vi funderade på vad vi skulle hitta på så kom Klara o Fanny på att vi skulle spela spel. Monopol närmare bestämt. Det var ju bara det att vi(läs PAPPA) hade slängt spelet. Men handlingskraftig som man är så tog jag en tur med Ewa, Fanny och Klara till B&W för att se om vi inte kunda hitta monopol där. Och med deras utbud så fanns det ju såklart där. Enda kruxet var att det kostade 450 spänn, sjukt dyrt.. Men eftersom vi hade ställt in oss på monopol så var det bara för Ewa att punga ut med dom kronorna.. usch usch!
Hela kvällen slutade med att jag hade Götgatetrion och Vasagatetrion och Klara hade st:eriksgatetrion och centrum-norrmalmstorg. Klockan var halv tolv, jag fick tvinga Klara att kasta träningarna annars hade hon somnat så då sa jag att det kunde bli oavgjort, snäll som man är, sen vare bara att lägga sig.

I söndags hände väl inget spec och inte igår heller, tränade i två timmar och sen kom seb hem till mig innan  vi åkte till han o sov. Jag var sjukt trött och somnade i samma sekund som jag la mig.

Nu ska jag kolla om det kanske finns lite snygga kläder på zoovillage.. Heejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback