Senare samma huvudvärksdag..:D

Nu är allting bra, tog en alvedon imorse så den tog bort det onda :)  fast jag får nog ta en sväng till apoteket för att köpa mig ett till paket, eller treo kanske det blir.. Om jag inte orkar det så snor jag nog en karta av Ewa, köpte nya åt henne häromdan när Klara va sjuk.
Postisgubben har precis varit här o hämtat blå lådan med post, han är värsta söt o trevlig så jag funderar på att adoptera han, han kan få åka i min pulka på vintern..:D
jag har inte gjort ett smack sen jag kom tillbaka från lunchen, har väl mest suttit och läst en blogg från aftonbladet som en tjej skriver.. Hon är skitduktig och jag sitter o fnissar för mig själv mest hela tiden..:) Nu ska jag slå hål på några papper och sätta in dom i olika pärmar och sen ska jag försöka få tag på en tjej på handelsbanken som har haft upptaget mest hela dan. Exciting!!!! NOT!

Aa men hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback