Ont i kroppen.....

Hade en mördarträning igår.. Tyvär så var vi bara fyra stycken på träningen så det var långtfrån alla som
fick känna smärta. Jag har träningsvärk i halsen tillochmed, tror jag inte att jag har haft förut.. hehe..

Hade en riktig slapphelg med Sebastian som hade gjort sin första vecka som yrkesmilitär.. (han är duktig han)
I fredags så kollade vi på film, mister bean på semster blev det. Jag och mamma hade plockat kantareller tidigare på dan så dom åt vi med lövbiff och klyftpotatis. (damn Im good på att laga mat) Sen i lördags så låg vi i en hög i soffan och kollade klart på bean innan vi drog upp på stan och kikade på kläder.. ja hitta asasnygga skor från Le coq sportif som jag köpte..:D
På kvällen drog jag till Karin och parta lite..:) hehe sköj!
PÅ söndagen var jag lite halvseg så de blev en film då också... Sen tog vi en tur hem till Mari och Pelle så sebastian fick sin uniform sydd, killen har tur som har en så snäll mamma...:P:P

och nu så ska jag snart åka hem, mamma kommer och hämtar mig lite senare så ska vi hem dit och käka.. Saknar min familj lite...:)

Kommande helg blir skoj för då ska jag, Sebastian,Sanna och Olivia iväg till Universeum i göteborg och titta lite.. Vi får väl se om de kanske blir en cykeltur på söndan med..

Hejdåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback