Huvudvärk

Idag har jag sjukt ont i huvudet, värsta dåligt..:S Fast halsen min är med tjock, det skulle ju kunna bero på att Klara hade feber och ont i halsen häromdan, hehe.
Va o vattna hos Mari igår, Klara fick följa med. Hon tyckte att allt va så fint där.. Haha mest fascinerad var hon över Mari och Pelles överkast som har värsta många paljetterna och över Maris nagellackshylla och nagelmodellerna.. Hehe jag fick förklara åtskilliga gånger hur man gjorde för att så sånna naglar..

Ikväll är jag barnvakt, försökte få med mig Lisa men de gick inte så bra.. Tänkte kanske baka med tjejerna eller nått, bullar vore gott... :D Men dom är alltid så himla deggalna så jag måste typ sitta o vakta degen med hagelgevär och slangbella för att Klara och fanny inte ska käka upp allt.. Höhö!!

Hejdåhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback