Ensam hemma

Måndag förmiddag och jag sitter på jobbet i min nya kinarpsstol som jag fick för två veckor sen.. Hehe känns bra med en stol som jag fick ställa in helt efter mina egna önskemål.. Fast det kunde jag iofs gör på den gamla stolen med men ändå..;) Igår åkte pappa o Co till gotland.. Dom ska vara borta i fyra hela veckor. Alltså en månad, helt sjukt är det. I åtminstonde två veckor ska jag bo själv i lägenheten och jäklar vad mysigt det ska bli. Nån dag tänkte jag försöka komma iväg till Willys eller Maxi eller nått annat stort ställe och inhandla massa mat och annat jox. Ska bli så skönt att kunna göra precis vad jag vill. Typ kolla på animalplanet en hel kväll utan avbrott. I normala fall så kommer pappa och kräver att få se på sporten och Klara tjatar om att sätta på jetix (nån barnkanal). Utöver det så kan jag;

- Spela hög musik jämt
- Laga vilken mat jag vill
- Ligga och läsa i soffan
- Duscha med öppen dörr (värsta svalt och skönt)

Jäpp listan kan göras lång men det har jag varken tid eller ork att hålla på med nu. Har massa konton att avsluta..

Kommentarer
Postat av: krobbe

tror kinnarp stavas me 2 st n

2007-07-19 @ 22:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback