Veckan

har varit fiiinfin!! ;) jag kom hem inatt vid kvart i två efter att ha blivit hämtad av Sebastian o Marcus.. (tackotack) det va riktigt skönt att komma hem o sova i en säng man känner igen och att få sova till tolv utan att oroa sig för mkt på de förlorade soltimmarna..:P
Så nu sitter jag här på mitt rum o lyssnar på Mando Diao (favoriterna) o käkar toblerone.. fetbra.
Tänker också tillbaka på veckan som gått o tänkte nu lista alla bra o dåliga saker med resan

BRA:
  • Solen och värmen (mellan 25-30 grader)
  • Att få bada i havet
  • Det trevliga sällskapet (Pappa, pappas fru Ewa, systrarna Frida Klara och Fanny, Fridas kompis Kajsa med hennes pappa och sist (men inte minst) Camilla.
  • Att pappas hotell blev fullbokat så ja o Camilla fick bo på dorado hotell. (typ två stjärnor mer)
  • Att de va happy hour typ hela kvällen på Harleys i Puerto Rico (=redan billig dricka blev ännu billigare)
  • Resturangen Los Canarios, godast mat plus att dom va asbra på att göra kaffe på mexikanskt sätt, alltså kaffe med grädde o kanel o nån likör o sen hällde dom i brinnande sprit ner i, assnyggt.
  • Att avocadosarna va perfekta vaaaaarje dag. Fetgoda
  • Utsikten från fönstret i trappan utanför vårt rum.
  • Juicen på frukosten, färskpressad apelsinjuice
  • Att de fanns Aloe Vera i rabatten (haha)

DÅLIGT:
  • Att det blev molnigt på eftermiddagarna
  • Kylan på kvällarna
  • Städerskorna på hotellet som inte bytte våra lakan en enda gång på hela veckano bara bytte våra handdukar varannan dag trots att vi hade slängt dom på golvet så duktigt
  • Att de va happy hour typ hela kvällen på Harleys i Puerto Rico. Andra gången jag har drabbats av minnesluckor.. hehe tur att camilla va med.
  • Alla resturanger utom Los Canarios vi åt på, om de va god mat va de skabbig matsal o vice versa.
  • Tomteblossen i våra drinkar eftersom man fick fullt me tomteblossaska o drinken.
  • Att det kostade 70 spänn att äta på flyget och så fick man en pannbiff som de skulle vara mozarella i men ja tror att dom skrev fel o menade senor o brosk. Fick flashbacks från skolan o skolmaten
  • Att Aloe Veran visserligen existera men va för seg för att bryta av.. fick gå runt med svid på axlarna o ryggen..
  • Att veckan gick så otroligt fort.
O nu när jag suttit o klurat på mina små listor så ska jag sätta mig ner med småtjejernas träning imorn. Måste dessutom försöka få ledigt på onsdag för då har dom match..

Slutligen vill jag bara gratta mitt lag för att vi VANN MOT LILLÅN OCH ÄR DÄRMED KVALIFICERADE FÖR KVAL UPP TILL DIVISION ETT! JIIIHAAA de va den bästa presenten man kunnat få. tack Flicks

heejs

Kommentarer
Postat av: herrn

amen grattis...ni kanske klarar kvalet i år kanske not.

2007-03-02 @ 16:03:08
Postat av: Anonym

Herrn lilla gubben vi får väl se

2007-03-04 @ 21:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback