Tisdag

Idag är jag himlans trött, hade första träningen med tjejerna sen ja kom hem.. fan trodde inte att man kunde tappa så mkt kondition på bara en vecka. Visserligen så träna ja på GranCanaria, men ingen kondition.
Nu har jag precis varit iväg o lämnat Fanny o Klara i skolan. O nu sitter jag hos mamma o ska snart ta tag i min dag.. Så nu ska jag städa och packa upp väskan och packa en ny väska. Sen ska jag käka, göra iordning mig innan jag åker tillbaks till pappa, lämnar bilen där och går ut med Elsa. Klockan 12.45 så ska jag vara på jobbet. Så de börjar bli lite ont om tid.. Synd bara att jag är så trött så jag helst vill gå o lägga mig igen..


Igår då, jag gick upp vid halv tio o skulle börja packa då, men så ringde jossan o ja fastna i telefonen med henne.. hon är bara sååååååååååå jobbig :P:P
Sen träffa jag Madde o vi gick ut med Elsa. Efter det så gick vi upp på stan, mötte Lisa och tog pappas bil till blomsterlandet.. Lisa ville ha nån blomma som hon hade sett o madde ville köpa frön till balkongen.. O ja hitta en julros som ja köpte till mamma..:D Hon blev glad. Sen efter det så åkte vi hem med Madde o hämtade Fanny o Klara från skolan, efter det så åkte vi till Lisa o fixa hennes blommor o mös med hennes kisse Priest. Han är skitgosig. Efter typ 20 min ringde ewa o ville bli hämtad så då åkte jag Klara o Fanny o gjorde det. jag skjutsa hem dom, gick ut med elsa o åkte sen o hämtade Johanna lagom till vår träning med lilla laget.
När vi tränat dom så drog vi till vår egen träning. O sen var dagen slut.. Jag dog i sängen.
Nu ska jag ta tag i packningen så jag inte fastnar här idag igen.

heejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback