Alla Hjärtans Dag

Tjena.
Så nu har man skaffat en sån här också. Får väl se hur länge man orkar stå ut..:P Vet inte riktigt vad jag ska skriva..:D
Men min dag började iallafall med att Ewa väckte mig vid 7, de va dags att få upp mina småsyrror (Fanny 9år, Klara7år) för dom skulle till skolan. Ewa va tvungen att åka till jobbet tidigt imorse så ja fick lämna tjejerna. Det har jag iofs gjort nu ganska mkt dom senaste veckorna men va gör man inte fr familjen..:P Sen efter det så gick jag och Elsa (hunden) t o gick. O efter det hade jag mitt kiropraktorbesök hos Henrik. Har inte varit där på ett tag så de smällde ganska rejält när han knäckte..:S
Efter det bar det iväg till Eurostop för att hämta ett mystiskt paket som ja inte hade en aning om vart de kom ifrån- de visa sig att de va ljusen från ljuspartyt ja hade för några veckor sen.. Jäklar va ont i  huvet ja fick när jag höll på med dom där, de lukta så himla starkt..
O nu har jag bara varit hemma nån timme för ja jobbade till nio idag.. mindre skönt för de va skitmkt folk o handla idag..:S
Fast när ja kom hem så låg det en jättefin alla hjärtans dag teckning o vänta på mig från Fanny. Av Klara fick ja inget eftersom jag faktiskt hade fått en magnet med ett hjärta på förra veckan.. Haha roligare unge finns inte..
Seb har jag inte hört nått ifrån idag, förutom smsen ja fick imorse.. Han har kanske dött på skjutfältet eller nått.. Det ordnar sig nog.

Nu ska ja gå o borsta tänderna för de känns som att det är sandpapper på dom.. Minde fräscht!

Heeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback